Starszy Specjalista w Wydziale Prawnym
w Departamencie Kontroli

Numer ogłoszenia: DK/21/127

Miejsce pracy: Warszawa

Termin składania ofert 01.07.2021 r.

Szczegóły oferty

 

GŁÓWNE ZADANIA:
  • monitorowanie obowiązujących przepisów prawa;
  • monitorowanie orzecznictwa w zakresie dotyczącym realizacji zadań, o których mowa w dziale III A ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej;
  • współpraca z Biurem Prawnym oraz komórkami organizacyjnymi realizującymi obsługę prawną Oddziałów Wojewódzkich Funduszu w zakresie obsługi prawnej postępowań sądowych, będących wynikiem realizacji zadań, o których mowa w dziale III A ustawy o świadczeniach;
  • opiniowanie pod względem prawnym projektów stanowisk w sprawie rozpatrywanych przez Departament środków odwoławczych dotyczących kontroli oraz wydawanych decyzji administracyjnych;
  • udział w prowadzeniu rejestrów Wydziału;
  • opracowywanie zawiadomień o możliwości popełnienia przestępstwa i współpraca z organami ścigania;
  • opracowywanie odpowiedzi na wnioski o udzielnie informacji publicznej w zakresie kompetencji Departamentu.
WYMAGANIA:


Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze
  • Lata pracy zawodowej: minimum 4 lata

Wymagania dodatkowe:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • ukończenie aplikacji prokuratorskiej, sędziowskiej lub adwokackiej;
  • bardzo dobra znajomość procedury karnej i prawa karnego materialnego;
  • doświadczenie zawodowe w zakresie opracowywania zawiadomień o możliwości popełnienia przestępstwa;
  • doświadczenie zawodowe w zakresie stosowania przepisów prawa lub legislacji;
  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w obszarze związanym ze świadczeniami medycznymi, w obszarze farmaceutycznym, przeprowadzaniem i koordynacją kontroli oraz opracowywaniem dokumentów w wymienionym zakresie;
  • bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem krajowego systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących kontroli realizowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia;
  • umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia oraz formułowania wniosków;
  • umiejętność wykonywania zadań pod presją czasu;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
  • otwartość i łatwość nawiązywania kontaktu;
  • rzetelność i terminowość;
  • umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • podpisany kwestionariusz osobowy;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających dwa lata pracy zawodowej w obszarze analizy systemowej,
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.

 

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.