Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi oraz częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Przygotowuje stanowiska RP dotyczące projektów międzynarodowych regulacji cyfrowych (przede wszystkim europejskich)
- Prowadzi i bierze udział w procesie uzgodnień opracowywanych w wydziale aktów prawnych, w tym przekazuje informacje dotyczące opracowywanych aktów prawnych do odpowiedniego programu prac legislacyjnych, uczestniczy w uzgodnieniach wewnątrzresortowych i międzyresortowych, samodzielnie przygotowuje stanowiska merytoryczne do zgłoszonych w uzgodnieniach uwag oraz bierze udział w komisjach prawniczych
- Obsługuje prawnie komórkę organizacyjną, w tym samodzielnie sporządza analizy i opinie prawne, projekty umów, porozumień, materiały informacyjno-tezowe, rekomendacje, wytyczne na potrzeby kierującego komórką, członków kierownictwa KPRM (na podstawie analizy dostępnych dokumentów, jak również we współpracy z właściwymi podmiotami)
- Analizuje bieżące dokumenty związane z tematyką zarządzania przestrzenią cyfrową
- Bierze udział w bieżących spotkaniach z interesariuszami dotyczących tematyki zarządzania przestrzenią cyfrową
- Przygotowuje projekty odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie, wystąpienia i interwencje posłów i senatorów oraz wystąpienia organów ochrony praw i wolności obywateli oraz samodzielne przygotowuje opinie prawne i analizy w zakresie właściwości stanowiska
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawniczedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat w zakresie przygotowywania i opiniowania projektów aktów
prawnych lub analizy i praktycznego stosowania przepisów prawa
- Znajomość: funkcjonowania UE w obszarze prawodawstwa, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, międzynarodowych regulacji cyfrowych, regulacji związanych z tematyką zarządzania przestrzenią cyfrową
- Kompetencje miękkie: komunikacja, kreatywność, negocjowanie, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, rzetelność, myślenie analityczne, współpraca
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Najnowsze Komentarze