Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Zagrożenie korupcją.
- Budynek przy ul. Brackiej 4 jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. W budynku brak jest windy umożliwiającej wjazd osobie na wózku inwalidzkim. W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Prowadzi postępowania administracyjne wobec zleceniobiorców zadań publicznych w ramach programów realizowanych przez Departament Polityki Senioralnej (DAS) na każdym ich etapie.
- Sporządza opinie prawne, udziela porad prawnych i wyjaśnień w zakresie stosowania prawa i orzecznictwa w sprawach prowadzonych przez DAS.
- Wykonuje zastępstwo procesowe przed sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi oraz organami administracji publicznej w sprawach pozostających we właściwości DAS.
- Wnosi skargi kasacyjne do Naczelnego Sądu Administracyjnego oraz udziela odpowiedzi na skargi kasacyjne wnoszone przez strony.
- Projektuje prawne rozwiązania na rzecz rozwoju systemu wsparcia seniorów, współpracy wewnątrz i międzypokoleniowej oraz aktywnego i zdrowego starzenia się, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa.
- Przygotowuje projekty aktów normatywnych należących do zakresu działania DAS.
- Opiniuje pod względem formalno-prawnym projektów umów, porozumień, decyzji, postanowień i innych dokumentów.
- Udziela wyjaśnień w zakresie zagadnień prawnych, dotyczących projektów realizowanych przez DAS.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze i aplikacja radcowska lub aplikacja prokuratorska lub aplikacja sędziowska lub aplikacja notarialna lub złożony egzamin radcowskidoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- wpis na listę radców prawnych
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B2)
- znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
- znajomość ustawy o pomocy społecznej
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
- wiedza z zakresu ogólnej problematyki społeczno-ekonomicznej
- znajomość polityki społecznej w zakresie osób starszych
- umiejętność współpracy
- umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- komunikatywność
- umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze Komentarze