Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z ponad 135-letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
(Jednostka Realizująca Projekt/ Dział Administracyjno- Prawny)
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 135-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- kierowanie i koordynacja pracy działu o rozbudowanym zakresie zadań
- zarządzanie zespołem pracowników
- nadzór nad procesem opracowywania dokumentów związanych z aplikowaniem o środki finansowe z funduszy UE, prowadzeniem Projektów współfinansowanych oraz ich zamykaniem
- nadzór nad procesem weryfikacji formalnej wydatków w celu ich kwalifikacji
- nadzór nad sporządzeniem/weryfikacją dokumentów kontraktowych dotyczących przygotowania, udzielenia zamówienia oraz realizacji umów na roboty budowalne oraz usługi
- nadzór nad opracowywaniem dokumentów formalnych zgodnie z regulacjami wewnętrznymi Spółki
- sporządzanie informacji i zestawień związanych ze sprawozdawczością wewnętrzną i zewnętrzną oraz tworzenie harmonogramów, planów i strategii w zakresie realizowanych zadań
- wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym (zarządzania zespołem)
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z obsługą formalną procesu inwestycyjnego, w tym wg warunków kontraktowych FIDIC
- minimum 1 rok doświadczenia przy realizacji zadań współfinansowanych z funduszy UE
- znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Prawo Budowlane, Warunków Kontraktowych FIDIC i powiązanych aktów prawnych związanym z realizacją procesu inwestycyjnego
- wysoko rozwinięte kompetencje menadżerskie, odporność na stres, umiejętność podejmowania decyzji i samodzielnego prowadzenia projektów
- determinacja w osiąganiu celów, zdolności analityczne, wielozadaniowość
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Najnowsze Komentarze