błąd

Jeżeli poszukujesz pracy, to ten artykuł został stworzony z myślą o Tobie! Dzięki niemu poznasz najczęstsze błędy, które popełniają kandydaci na poszczególne stanowisko. Będziesz mógł się ich ustrzec!
Chcesz zostać specjalistą do spraw prawnych, jednak trudno jest Ci znaleźć zatrudnienie? Być może popełniasz któryś z poniższych błędów?

Te błędy popełniają osoby poszukujące pracy

Wśród błędów popełnianych przez osoby poszukujące pracy, można wyróżnić między innymi źle sformułowane CV! Jak to jest możliwe? Otóż wiele osób wysyła niezmieniony dokument w odpowiedzi na wszystkie ogłoszenia. Nie ma czegoś takiego jak uniwersalny życiorys. Każdy musi być dostosowany do potrzeb konkretnej firmy. Musi stanowić odpowiedź na konkretne ogłoszenie!

Kolejna kwestia to kiepskie przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej. Jest to również bardzo ważna sprawa, która często jest bagatelizowana. Wielu pracowników postanawia iść na żywioł. To spory błąd, ponieważ kandydat powinien zdobyć jak najwięcej informacji na temat konkretnej firmy, dzięki czemu może uzyskać pewność, że świetnie wypadnie podczas spotkania z rekruterem.

Kolejnym błędem jest brak chęci rozwoju. Jeżeli naprawdę zależy Ci na zdobyciu zatrudnienia – bierz udział w dodatkowych kursach i szkoleniach.

Dodaj komentarz

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany. wymagane pola są zaznaczone *